Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

En bra sommar

Av Anders Svensson - 29 augusti 2012 15:57

Jag har haft en underbar sommar, trots att vädret inte alltid varit på topp. Jag har umgåtts massor med både vänner och familj, vilket var underbart.


Ett par besök av släktingar var sådär, men man får skylla sig själv när man har ett allt för bekvämt gästrum att bjuda på. Tack och lov stannade ingen mer än fyra dagar. Det hade varit otroligt påfrestande om jag hade tvingats umgås med kusiner från landet i veckor. Nu blev det acceptabelt.


Det enda jag verkligen saknade var min obligatoriska utlandsresa, men det finns tid för det också. Året är inte slut än, och i värsta fall får jag ta en Finlandskryssning. Men jag skall nog hitta ett roligare resmål.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Svensson - 30 augusti 2012 12:41

Ja, det var en riktigt trevlig kväll igår. Började med en Burgare på O'Learys för att sedan dra vidare in mot stan. Det som skulle bli ett par öl blev något fler än tänkt. Det får man sota för idag. Jag är så sjukt seg idag så ögonen känns som sandlå...

Av Anders Svensson - 30 augusti 2012 01:00

Men nu är jag jättetrött. Får berätta mer imorgon.

Av Anders Svensson - 29 augusti 2012 17:57

Ikväll skall jag fira det vackra vädret med ett besök på någon av alla trevliga uteserveringar i stan, ett par trevliga öl och eventuellt middag med vänner. Med lite tur får vi en lika fin kväll som dagen har varit, då blir det verkligen repris på so...

Av Anders Svensson - 29 augusti 2012 15:54

Jag ser att många som bloggar lägger upp bilder på sig själva. Jag vet inte om jag är redo för det. Jag känner mig utlämnad nog i min vardag, så jag vill inte. Så det så! ...

Av Anders Svensson - 26 april 2012 11:11

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om mig själv.   Jag gillar: Dataspel Träna Mat (Helst pasta) Kompisar Jag gillar inte: Fisk Melodifestivalen Gnäll Sån är jag. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards